Ubisoft Toronto‘nun başındaki isim Jade Raymond, The Grid‘e verdiği röportajda Assassin’s Creed ile ilgili ilginç yorumlarda bulundu. Biz oyuncular, satır aralarını okuyarak daha da ilginç ayrıntılar yakaladık.
Assassin’s Creed oyununun başarısını oyunun merkezindeki fantastik ögelere bağlayan Raymond, “Hangimiz “badass” bir suikastçi olmak istemeyiz ki?” diyerek oyunun başarısındaki etkenlerden birinin bu olduğunu söylüyor.
Başarıdaki bir diğer etkeni ise oyunun geçtiği zaman dilimlerine bağlayan Raymond şöyle diyor: “Tarihçilerle birlikte Fransız Devrimi, Antik Roma gibi dönemlerin toplumlarını yaratmak için çalışıyoruz. Her oyunda yeni bir çağı ele aldığımızdan oyuncular da oyundan sıkılmıyor…”
Raymond’ın Fransız Devrimi ile Antik Roma’yı örnek vermesi ilginç. Çünkü bildiğiniz üzere Assassin’s Creed Unity, Fransız Devrimi döneminde geçecek ve Unity’nin haricinde henüz herhangi bir detayı paylaşılmayan ancak bir süredir geliştirildiğini bildiğimiz bir başka Assassin’s Creed oyunu olduğu da bilgimiz dahilinde. Yani bu yüzden Antik Roma’da geçen bir Assassin’s Creed oyunu görmemiz, çok da imkansız değil.
Assassin’s Creed ile Rönesans Roma’sına gitmiş ve oldukça da iyi vakit geçirmiş biri olarak, Antik Roma’ya gitmememiz için ben bir sebep göremiyorum. Ya siz?