The Division‘ı geliştiren Massive Entertainment, bildiğiniz üzere Ubisoft’a bağlı çalışan stüdyolardan biri. Massive’de Managing Director olarak çalışan David Polfeldt‘in söylediğine göre Ubisoft’un Watch Dogs‘u ertelemiş olması kendileri için olumlu bir gelişme, zira bu durum Polfeldt tarafından Ubisoft’un kaliteli bir oyun yapmayı öncelik haline getirdiği şeklinde yorumlanıyor.
Bildiğiniz üzere aslında Watch Dogs’un geçtiğimiz yıl kasım ayında çıkmasını bekliyorduk. Ancak beklemediğimiz bir şekilde Ubisoft, “kalite konusundaki endişelerden” ötürü oyunun ertelendiğini duyurmuştu. Bu durum esasen oyuncular tarafından ilk etapta pek hoş da karşılanmamıştı. Ancak görünen o ki David Polfeldt’e olaya farklı bir açıdan bakıyor.
Polfeldt Examiner ile yaptığı röportajda, kendileri gibi geliştirici stüdyolarının bağlı oldukları sahiplerin ve yayıncıların büyük bir darbe yemeye hazır olmalarını bilmek önemli. Polfeldt, Watch Dogs’un ertelenmesini Ubisoft’un yediği böyle büyük bir darbe olarak görüyor. Diğer yandan Ubisoft’un kararının doğru olduğunu ve böyle bir karar almanın da cesurca olduğunu ekliyor.
“Kaliteli yapımı vadedilen zamana yetiştirebilmek elbette önemli, ancak zamanında yetiştirmek ile kalite arasında bir seçim yapmak gerekirse, kalitenin her zaman kazanacağını” söyleyen Polfeldt, anlaşılan The Division’ın zamanında yetişen bir oyun olmasındansa kaliteli bir oyun olması için uğraşmak adına Ubisoft’tan destek görüyor gibi. The Division cephesinde her şeyin planlandığı gibi gittiğini eklemeyi de ihmal etmiyor.
Watch Dogs’un (aslında her oyunun) ertelenmesinden ötürü hayal kırıklığı yaşadığımız doğru. Ancak bu açıdan bakıldığı zaman; siz bir oyunun zamanında mı gelmesini tercih edersiniz yoksa geç de gelse kaliteli olmasını mı?