Kapalı betada olan FPS/Kahraman oyunu Valorant, üçüncü haftasını geride bırakıyor. Bununla birlikte oyuna ikinci büyük yama geliyor. 0.49 yaması ile birlikte oyuna Rekabetçi Modu geleceği yönünde olan birçok söylenti mevcuttu. Bununla ilgili yapılan açıklama ise: Rekabet modu” adlı bir bölüm olduğunu göreceksiniz; ancak oyuna gelmesi için biraz daha beklemeniz gerek. Biz de heyecanlıyız ve sizi çok iyi anlıyoruz!

Bununla birlikte Phoenix karakterinde oluşan birkaç hata, karakterin avantajlarının düşmesine sebep oluyordu. Bununla ilgili sorunları ortadan kaldıran Riot Games, karakteri yeniden oynanabilir hale kılmış diyebiliriz.

  • [Phoenix] Pheonix, Yakardöner etkinken ve bir ipe tutunurken öldüğünde, bazen yeniden doğduktan sonra tekrar ipe ışınlanmasına neden olan bir hata giderildi.
  • [Phoenix] Yakardöner bittikten kısa bir süre sonra Phoenix’in, öldüğü noktada hasar almasına neden olan bir hata giderildi.

Bununla birlikte Omen karakteri içinse oldukça yüklü bir değişiklik gelmiş. Oyunda olan fazla gücü geri alınmış gibi duruyor.

Omen

  • Omen artık alternatif gölge suretini geride bırakır bırakmaz savunmasız hale geliyor ve karanlık görünmüyor.
    • Düşman Omen’i ışınlanırken yakaladığınızda onu (geri döndürmeye kıyasla) öldürmek için tam olarak ne zaman ateş etmeniz gerektiğine karar vermek kafa karıştırıcıydı. Bu değişiklik, hasar görmezlikle ilgili bir hatayı giderirken anlaşılırlığı da epeyce arttırıyor.
  • Omen’in Gölgelerin İçinden yeteneğinin varış ses efektinin azalma mesafesi, 2250’ye düşürüldü.
    • Kısaca şu anlama geliyor: Artık Omen’ın nereye ışınlandığını sesle tespit etmek için ona daha yakın olmanız gerekiyor. Onu bulduğunuz zaman indireceğiniz aşikâr olduğundan, korkutucu tarafını biraz güçlendirmek istedik.

Harita Güncellemeleri 

  • Sage’in Bariyer Küresi’nin sağladığı güçlendirmeyle tepedeki ince bir boşluktan arka tarafın görülebilmesini engellemek için Haven’daki ikili kapıların tepesine perde ekledik.
  • Cypher’ın kamerasının Haven A, Ana taraftaki kutuların üstüne koyulmasına dair bir hata giderildi.
  • Açıkları kapatmak ve oynanışı iyileştirmek için Haven, Bind ve Split’te birden fazla geometri düzeltmesi yapıldı. Tüm bunları bulmamızı sağlayan herkese çok teşekkürler! Sizi dinliyoruz.
  • Bind ve Haven’da yüzeyleri daha tutarlı hale getirmek için materyal güncellemesi yapıldı.
  • Genel görsel bütünlük adına Radyanit sandıklarının rengi değiştirildi.

Yamanın tamamına buradan ulaşabilirsiniz.