Bioware’in tamamen kendi yarattığı bir evrende geçen ilk oyunu Dragon Age: Origins 2009 yılında çıktığında hem oyun medyasından hem de oyunculardan güzel tepkiler almıştı. Fakat daha sonra Bioware, EA tarafından satın alındı ve EA etkisini ilk kez Dragon Age 2’de gördük. Oyun hep aynı mekanlara sıkışıp kalmış, karakterleri oturmamış, düzgün bir hikayeye sahip olmayan, aksiyonun ön planda olduğu bir RPG idi ve doğal olarak Bioware’den hep en iyisini bekleyen oyunculardan çok fazla olumsuz tepki aldı.

Neyse ki EA bile olsan oyuncuların tepkisini dikkate almak zorundasın. Dragon Age takımı da bu tepkileri çok dikkatle analiz ettiklerini ve 2. oyunda düştükleri hataları tekrarlamayacaklarını bir çok kereler söylediler. Dün Finlandiya’da yapılan DigiExpo fuarında çekilen görüntüler de Bioware’in işi ciddiye aldığının bir kanıtı.

Oyunun görselliği oldukça tatmin edici ve 2. oyunun kendini tekrar eden mekanlarının da geniş bir dünyaya yerini bıraktığını görmek sevindirici. Oyun dünyası pek çok keşfedilecek yerle dolu ve artık uzakta gördüğün o dağa gidebiliyorsun. Videonun en ilgi çekici bölümlerinden biri de 18. dakikada gösterilen taktik kamerası. Oyunu istediğiniz yerde durdurup, kontrol ettiğiniz adamlarınızın ne yapacağına detaylı olarak karar verebiliyorsunuz. Bu özellikle önceki oyunlarda da vardı ama 3. oyun ile çok daha kullanışlı bir hale gelmiş gibi görünüyor.

Kısacası bu sefer olmuş diyor ve sizi video ile baş başa bırakıyoruz.