Naughty Dog, Uncharted 4: A Thief’s End’de önceliği saniye başına düşen kare sayısına değil oyuncunun deneyimine verecek.

EDGE’in son sayısına konuşan oyun yönetmeni Bruce Straley, PlayStation Experience’daki demonun 30 FPS’ye kilitlenmiş olduğunu doğruladı. “Aslında daha yüksek seviyede çalışabiliyor ama demo için kilitledik,” diyen Straley “Yapmak istediğimiz oyunu yapmak için ne gerekiyorsa onu yapacağız. Eğer 60 FPS’ye çıkarsak ve bu oyuncunun deneyimini gerçekten etkileyecek bir öğeyi kaybetmemiz anlamına geliyorsa, o zaman geliştirici olarak ’60 FPS yerine oyuncu deneyimini seçiyoruz.’ deme hakkımız var.” diye konuştu.

Naughty Dog’un oyunları PS3 döneminde daima 30 FPS sabit olarak çıkmıştı, bu yüzden sıkı takipçiler için değişen fazla bir şey olmaz. Ancak The Last of Us Remastered’ın 60 FPS olarak oynanabilmesiyle beraber firmanın hayranlarında da beklenti oluşmuş olabilir. Aynı zamanda yeni nesil konsollarla birlikte bazı geliştiriciler 60 FPS’ye çıkmayı başaramazken bazılarının da “sinematik etki için 30’da bırakıyoruz” demeye başlaması oyuncular arasında büyük tartışmalara sebep olmuştu. Şimdi Naughty Dog da benzer bir açıklama yaptı. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce saniye başına düşen kare sayısı oyunun atmosferini ve sinematik yapısını etkiliyor mu? Yorumlarınızı bekliyoruz.nathan drake uncharted 4