Bugün itibariyle piyasaya girişini yapan Titanfall’ın PC ile Xbox One versiyonları arasında uçurum niteliğindeki boyut farkının sebebi Respawn tarafından açıklandı. PC versiyonu tam tamına 50GB iken Xbox One’da oyun sadece 12GB alan istemekte. Stüdyo’dan yapılan açıklamaya göre bunun sebebi Xbox One versiyonunda ses dosyalarını sıkıştırdıklarını ama PC versiyonunda ise 35GB’lık ses dosyalarını sıkıştırmadıklarından dolayı böyle bir fark oluşmuş.
Respawn’ın yönetici mühendisi Richard Baker’ın açıklamasının tamamı ise şöyle; Sıkıştırılmış ses dosyalarını çalıştırmak için güçlü bir CPU’ya ihtiyaç var. Çünkü CPU hızınız ne kadar iyi ise sıkıştırılmış dosyaların çalışması o kadar hızlı ve kaliteli olur. Ses oyun için küçük bir ayrıntı olarak göze çarpsa da oynayış olarak bence en önemli faktörlerden biri. Oyunun akışına etki eden bir durum. Oyunu herkes tarafından oynayabilmesini sağlamak istedik. Düşük CPU sistemlerine sahip kullanıcılarında oynayabilmeleri açısından ses dosyalarını sıkıştırmadık ve bu yüzden PC versiyonun boyutu bu kadar yüksek oldu. Xbox One’da dahili bir ses decoderi olduğu için böyle bir durum söz konusu olmadı ve sistemin bize bu sıkıştırmayı sağlayabilmesinden dolayı da oyunun Xbox One’daki boyut daha düşük. İki çekirdekli, orta ve düşük sistemli bilgisayar sahiplerinin oynayabilmesini için böyle bir adımı uygun gördük.”
Oyun şuan Amerika’da piyasaya çıktı. Avrupa’da ise 14 Mart’ta çıkışını gerçekleştirecek. Xbox 360 versiyonunun tarihleri ise 25 Mart Amerika, 28 Mart Avrupa. Titanfall hakkındaki görüşlerinizi merakla bekliyoruz.