MMO tabanlı oyunların bu yıl büyük problemler yaşadığına tanıklık ettik. Bir çok oyunda oyuna girişlerde yaşanan yoğunluk sebebiyle bazı oyuncuların sunuculara bağlanması oldukça zordu. Hatta oyuna girebilmek için saatlerce sıra bekleyen oyuncular da vardı.

The Crew’ın baş tasarımcısı Serkan Hasan’a göre Ubisoft’ta aynı problemlerle karşılaşmamak için sıkı önlemler alıyor. Yapım aşamasının uzun sürmesinin nedeni de çıkışının sorunsuz olması istedikleri için. Hedefleri doğrultusunda çıkabilecek sorunlar için en ince ayrıntısına kadar çalışılmış ve oyun geliştirilmiş.

Hasan; “Oyunların çıkış süreçleri her zaman hatalara gebedir. Ancak biz bu hataların oyuncuların oyun deneyimlerini zehir etmemesi için çalışmalarımızı sürdürdük. Beta sürecinde kanıtladığımız gibi oyunun çıkış sürecini de sorunsuz olarak atlatacağız.”

Serkan Hasan son olarak ise oyunun stabil performans sergileyeceğinin de sözünü verdi. Oyunun PC, PS4 ve Xbox One platformlarına gelecek ve 1080p çözünürlük, 30 FPS olarak çalışacak.

The Crew

The Crew