E3 fuarında Polygon’la konuşan CEO ve kurucu ortak Cesar Ramirez Molina, oyunun ünvandan ibaret karakterinin, kristalimsi bir mineralin halkın bilincini zehirlediği futuristik bir *distopyada yaşadığını söyledi. Mineral, insanların “korku” duygularını körükleyerek uysal ve kolayca manipüle edilebilmesini sağlarken Randall’a insanların zihnini okuyabilme gücü vermektedir. Hernekadar Randall bu yeni gücünden memnun olmasa da dünyayı ele geçiren kötü “şirketi” durdurmak için gücünü kullanmak zorunda kalacaktır.
Molina’nın söylediğine göre oyun, seçim ağırlıklı olacakmış ve bu seçimler neticesinde farklı sonlara gebe olacakmış. Randall hala gelişim aşamasının başlarında ve henüz oynanabilir durumda olmamasına rağmen Molina oyunun farklı seviye çeşitlerine sahip olacağını söylüyor. Oyun severler, Randall’ın çocukluğunun geçtiği dünyayı keşfedecek ve zihinleri kontrol altına alınmış ada yerlileriyle savaşacak. Ek olarak, Randall’ın bazı belirli karakterlerin kafalarının içine giremesini gerektiren özel seviyeler olacak. Molina’ya göre, bu seviyeler daha çok platform ve “puzzle” ağırlıklı olacak.
Randall will be about five hours long and could also release on the Xbox One, Molina said. Check out the trailer above for a look at the game’s story.
Randall, aşağı yukarı beş saat uzunluğunda olacak ve Xbox One konsolunda da oynanabilecek. Oyunun hikayesine göz atmak için aşağıdaki fragmanı izleyebilirsiniz.
* Distopya; çoğunlukla ütopik bir toplum anlayışının anti-tezini tanımlamak için kullanılır. Distopik bir toplum otoriter – totaliter bir devlet modeli ya da benzer bir başka baskıcı sistem altında karakterize edilir.