“Fiyatı düşürdükçe daha fazla izleyiciye ulaşırsınız,” diyor Iribe. “Hayal gücünü gerektiren her türlü fikre sahibiz. Oculus Rift’in birgün bedava olmasını istiyoruz, dolayısıyla, o noktaya nasıl ulaşırız, ona bakıyoruz. Daha işin başındayken buna imkan yok doğal olarak. Şu andaki hedefimiz 300 dolarlık bir satış fiyatına ulaşmak. Bazı ilişkiler ve stratejilerle bu rakamı çok daha aşağılara çekebileceğimizi biliyoruz.”
“Microsoft ve Sony’nin çıkıp da konsollarını sübvanse edebileceğini hayal edebilirsiniz çünkü yazılım ve diğer alanlarda kazanılacak yeterince para var. O zaman, ortaklıkların da sübvanse edilebilme potansiyeli mevcut demektir,” diye devam ediyor Iribe. Firmalarının, henüz ücretsiz bir dağıtım yapabilecek safhaya gelmediklerini ekliyor sözlerine. Bu konu üzerinde ciddi bir şekilde çalışmalar yaptıklarını ve mümkün olduğunca ulaşabilecekleri insan sayısını artırmaya yönelik efor sarf ettiklerini belirtiyor.
Oculus VR, geçen sene başlattıkları bir Kickstater kampayasında 2.4 milyon dolar toplamışlardı. Geçen ay ise girişimci sermayedarlar Spark Capital ve Matrix Partners’dan, yeni headsetleri için 16 milyon dolarlık bir fon sağlamışlardı.