Bethesda’nın yayınladığı videoda Fallout 4’ün sahip olduğu crafting sistemine ait detaylar paylaşılıyor. Todd Howard’ın anlattıklarına bakılırsa, sırf crafting sistemiyle bile Fallout 4 günlerimizi bizden çalacak.
Aşağıdan izleyebileceğiniz videodan dikkate değer bir kaç başlık şöyle:
- Fallout 4’te 3-5 caps’e satılmaktan başka bir amacı olmayan eşyalar olmayacak.
- Her eşya crafting’te kullanabileceğiniz bir takım materyaller sağlayacak. Sırf bir materyale ihtiyaç duyduğunuz için oyunda karşılaştığınız biberonu bile almak isteyebileceksiniz.
- Crafting sistemini Todd Howard, Skyrim’deki alchemy ile karşılaştırıyor ve “bunun her şey için geçerli olduğunu düşünün” diyor.
Oyunun ekonomi sisteminin de bu crafting sistemi sebebiyle oldukça derlenip toparlandığı belirtiliyor. Test ekibi bulduğu her şeyi satıp caps toplamak yerine, her şeyi saklamaya çalışıp crafting’de kullanmaya meylediyormuş.
Bu sistemin başarılı olup olmayacağını hep birlikte göreceğiz… Sizce oyuna ne gibi bir etkisi olur?