Techland’in zombi temalı hayatta kalma-korku oyunu Dying Light adına bugün ilgi çekici bir video yayınlandı. Dying Light’ın dünya çapında yaptığı tanıtım çalışmalarını ve istatistiklerini gösteren videoda; katıldığı oyun fuarları, oyuncuların görüşleri, verilen hediyeler ve canlı oynanış bölümleri izlenmeye değer. 2014 yılında PC, PS3, PS4, Xbox 360 ve Xbox One için çıkışını gerçekleştirecek olan oyun gece-gündüz döngüsünün oynanışa olan etkileri ve atmosferiyle oldukça heyecan verici. Yayınlanan videoada gösterildiği üzere Dying Light dünya çapında neler mi yapmış?, buyrun:
– Dying Light tanıtım organizasyonlarını toplamda 1.5 Milyonun üzerinde kişi ziyaret etti
– 4 Kıta üzerinde 11 ülke ve 14 şehirde oyunun tanıtımı yapıldı
– 12.000 Dying Light T-shirt’ü ve 1.000’in üzerinde zombi maskesi hediye edildi
– 300’ün üzerinde canlı oynanış sunumu gösterildi
– Düzinelerce Dying Light pre-order kodu verildi
– Oyun 30’ün üzerinde ödüle ve adaylığa layık görüldü
2013 yılının kendileri için harika geçtiğini belirten yapımcılar bunun şerefine bu videoyu bizimle paylaşmaktan gurur duyduklarını dile getiriyor. Tebrikler Dying Light, ne demiştik? İyi geceler, iyi şanslar!
Güzel bir müzik eşliğinde yayınlanan, oyunu bekleyenleri daha da heyecanlandıracak olan videoyu buradan izleyebilirsiniz, iyi seyirler.