Tepki ve alay konusu olan promosyona bir darbe de hilecilerden geldi.
Bungie ve Red Bull’un ortaklaşa düzenlediği promosyon kampanyası dahilinde Red Bull kutularından çıkan kodu kullanan Destiny oyuncuları, The Taken King genişleme paketindeki bir görevi herkesten aylarca önce yapabilecek, üstüne tecrübe bonusu veren özel sınıf kıyafeti alabilecekti. Red Bull kullanmayan, bu kampanyanın yapıldığı ülkelerde yaşamayan ya da ne olursa olsun kampanyayı etik bulmayan oyuncular Bungie’ye yoğun tepki vermiş ve Dying Light’ın geliştiricileri de “DLC için su için” kampanyası ile bu promosyona bir gönderme yapmıştı. Görünüşe göre son darbeyi hileciler vurdu.
Kutuların üzerinde çıkan promosyon kodlarını bilgisayarda üretmeyi başaran hileciler, çok hızlı bir şekilde çok fazla sayıda kod üretilmesini sağlayarak sistemi zorladılar. Üstelik bu kodlar üretilince insanların Red Bull alması gerekmiyor ve doğal olarak promosyon kampanyasının amacı baltalanıyor. Bitmedi! Bu hilecilerin ürettiği kodlar, üretilip satılan Red Bull kutularındaki kodlarla da aynı olabildiği için pek çok oyuncu belki de sırf Destiny için Red Bull alıp üstünde yazan kodu kullanamıyor. Bir süreliğine promosyon web sitesi de çökmüştü ancak şimdi geri gelmiş durumda. Yine de zaten tepki çeken promosyonda böyle şeylerin yaşanması Activision için iyi gözükmüyor. Önce The Taken King Collector’s Edition’ın özel içeriklerini elde etmek için oyuna sahip olanların tekrardan Destiny ve ilk iki expansion’ı satın almasının gerekmesi, daha sonra bir röportajda bunu savunmaya çalışan yetkilinin umursamaz sözleri ve şimdi de bu fiyasko ile Activision, Destiny için oldukça kötü PR olaylarıyla dolu bir yaz geçiriyor. Pek çok Destiny oyuncusu, ki inanamayacaksınız ama buna Sabri “agunZagun” Erkan da dahil, oyundan soğumuş durumda. Activision’ın bu durumdan nasıl kurtulacağını hep birlikte göreceğiz.