Daha önce  4 Şubat Pazartesi günü görücüye çıkacağını belirttiğimiz Apex Legends, ilk günden bir rekora imza attı. Electronic Arts‘ın yayınlamış olduğu yeni Battle Royale oyunu, henüz çıkışının üstünden bir gün dahi geçmeden 1 milyon oyuncuya ulaştı.  PlayStation 4, Xbox One ve PC için çıkış yapan oyunda farklı sınıflarda karakterler seçebilmemizin yanı sıra,  her karakterin kendine ait bir özel gücü bulunmakta. Öğrenmesi kolay ama, gerçek anlamda ustalaşması zor olan Apex Legends‘da stratejik zekamızı bol bol kullanmamız gerekecek gibi gözüküyor. 

Respawn Entertaintment‘in kurucusu ve CEO‘su Vince Zampella tarafından yapılan duyuru ile beraber oyunun haberin başında da belirtiğimiz gibi kısa bir sürede 1 milyon barajını aştığını belirtirken, durumdan ne kadar mutlu olduklarını da görebiliyoruz.

Bildiğiniz üzere Apex LegendsBattle Royale kervanının en son üyesi. Önemli rakiplerle mücadele etmek durumunda. İşin içinde Electronic Arts olduğu için mikro ödemeler de ayrı bir merak konusu. Star Wars Battlefront II‘de yaşananlar halen hafızalarda tazeliğini korurken, Electronic Arts’ın  Anthem için yapmış olduğu açıklamanın bir benzeri, Respawn tarafından Apex Legends  için de geldi ve oyun içi satın alımların sadece kozmetik eşyalar ile sınırlı olacağı belirtildi. Özellikle “free-to-play” oyunların mikro ödemelerle “pay-to-win” haline gelebildiğini düşününce oyuncuların endişesi anlaşılabilir bir şey ve Respawn da bu açıklamasıyla endişeleri şimdilik giderdi.  Apex Legends, PUBG, Fortnite, Call of Duty: Black Ops 4 Blackout gibi Battle Royale oyunlarına rakip olacak mı bekleyip göreceğiz.