AMD, bugün yaptığı açıklamalarla birlikte DirectX 12 ile ilgili merak edilenleri takipçilere açıkladı. DirectX 12 ile birlikte gelecek olan Async Shaders ve Multi-Threaded Command Buffer özellikleri ile GPU’nun işlemciye gönderdiği komutların tepkime süresini minumuma düşürecek.

DirectX 12

DirectX 12

AMD’nin beş başlıkta açıkladığı DirectX 12’nin detayları şöyle;
1. API tarafından işlemci çekirdeklerine gönderilen komutların tepkime süresi büyük bir oranda azalıyor.
2. Yoğun işlem gerektiren karışık görevler, yeni API ile büyük bir oranda daha az zaman alıyor.
3. Çekirdek sayısı 4’ten fazla olan işlemcilerde, çekirdek başına görev dağılımı çok daha başarılı yapılabiliyor.
4. Yeni API ile birlikte CPU’nun sunabileceği gücü tam anlamı ile kullanılabiliyor ve bu da bize çok daha detaylı dünyalar yaratma fırsatı sunuyor.
5. Artık ekran kartları tüm işlemci çekirdekleri ile aynı anda iletişim kurabiliyor.