Activision resmi web sitesi üzerinden yayınladığı metinle, Sekiro: Shadows Die Twice‘ın 10 günden az bir sürede, 2 milyon kopyadan fazla sattığını açıkladı.
Sermayedarlara yönelik olan açıklamada sözlerine yer verilen, Activision Ürün Yönetimi ve Pazarlama Başkan Yardımcısı Michelle Fonseca, ”Sekiro: Shadows Die Twice, Activision’ın oyun portföyüne çok özel ve benzersiz bir şey getirdi. Dünyanın dört bir yanındaki oyunculara yepyeni bir franchise sunmaya yardımcı olmak için FromSoftware ile birlikte çalışmak bir onurdu” dedi. Heyecanı ve mutluluğunu da belirten Fonseca, hayranların, “Sekiro: Shadows Die Twice’ı 2019’un şimdiye kadarki en iyi çıkış yapan oyunlarından biri yaptığını” söyledi.
Açıklamada yayınlanan istatistiklere göre, oyun, çıkış yaptığı gün Twitch‘in en çok izlenen oyunu oldu. Çıkış yaptığı haftasonu, oyuncuların, dinamiklere alışamadığı, combat yapamadığı veya ölümden kaçamadığı bir durumda, dahi 631 milyon dakikadan fazla izlendi. Sadece 1 hafta içerisinde Twitch‘te 1.1 milyar dakika izlendi.