Reuters’ın anonim bir kaynağına göre, Electronic Arts, Apex Legends’ı oynaması ve tanıtması için Tyler ‘’Ninja’’ Blevins’e $1 milyon ödedi. Ayrıca, 13 milyon takipçiye sahip Ninja ile birlikte, Michael ‘’ Shroud’’ Grzesiek’e de ödeme yapıldığı bildirildi.
Apex Legends, 30 gün içerisinde 50 milyon oyuncuya ulaştı. Bir karşılaştırma yapmak gerekirse, Fortnite’ın 45 milyon oyuncuya ulaşması yaklaşık 100 gün sürmüştü. Görünüşe göre, EA, Ninja gibi yayıncıların tanıtımı sayesinde oyuncu tabanını hızlıca büyütmeyi başardı. EA ve Respawn Entertainment, lansman günü ilgiyi çekebilmek için, tüm Avrupa’dan, Kuzey Amerika’dan, Latin Amerika’dan ve hatta Kore ve Japonya’dan yayıncılara oyunu oynatarak büyük bir etkinlik yaptı. Baş yapımcı Drew McCoy’un amaçlarını şu şekilde açıkladı: ‘’Eğer oyunları önemsiyorsanız, ‘Apex’ten kaçamayacağınız bir gün yaratmak istedik. O gün dünyanın her yerinde büyük bir olay yaşanmış gibi hissettirmek istedik.’’