Günden güne büyüyen espor organizasyonları, sektör dışından devlerle iş birliğine devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde Team Liquid’in Honda ile imzaladığı anlaşmanın ardından bir haberde Cloud9’dan geldi. Kuzey Amerika’lı espor organizasyonu Cloud9’nın resmi Twitter hesabından yaptığı açıklamaya göre, BMW, Cloud9’nın sponsoru oldu.

Red Bull, Puma, AT&T ve hatta Amerikan Hava Kuvvetleri gibi güçlü sponsorlara sahip organizasyonun, yeni otomotiv sponsoruyla büyük kampanyalar yapacağı söylendi. Cloud9’nın sahibi ve CEO’su Jack Etienne, önemli C9 oyuncularının yer aldığı BMW reklamlarının yolda olduğunu belirtti. Bu anlaşmayla, daha önce, 2017 Paris – LEC Avrupa finallerinin ortaklarından olan BMW, ilk kez bir espor takımının sponsoru oldu.

Açıklamanın yapıldığı görselde, C9’nın önemli oyuncularını ve çalışanlarını görüyoruz. Anlaşmanın detaylarını henüz öğrenemesek de ekip, BMW logosunu sosyal medya hesaplarında kullanmaya başladı.