Bugün gerçekleştirilen anlaşma ile birlikte Riot Games Türkiye Ofisi, Türkiye’nin en büyük gıda markalarından biri olan Ülker ile partnerlik anlaşması imzaladı. Bu anlaşma ile birlikte Ülker, Türkiye’de 2017 yılının sonuna kadar Şampiyonluk Ligi’nin sponsoru oldu.
Bu anlaşma kapsamında League of Legends Şampiyonluk Ligi’nde yer alan tüm takımların formalarının kollarında Ülker logosu yer alacak. Riot Games ile birlikte gerçekleştirilen basın toplantısında gençlerle, onların dilinde iletişim kurmayı çok önemsediklerini belirten pladis Türkiye, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Orta Asya Pazarlama Başkan Yardımcısı Başak Karaca:
“Ülker olarak 73 yıldır bu topraklarda küçük mutluluk anlarını sahipleniyoruz. Özünde dokunduğumuz insan duygusu Türkiye’nin ilk gazete reklamını ya da radyo duyurusunu yaptığımız dönemlerle aynı.
Ülker markasını gelecek nesillere taşımak için günün ruhuna uygun ve güncel tutmayı önemsiyoruz. Bu bağlamda dijitalleşme sadece bir pazarlama konusu değil, iş yapış biçimimiz ve kültürümüzü oluşturuyor. Bu alandaki gayretlerimizi dünya normlarıyla karşılaştırıyor ve kendimizi sürekli yeniliyoruz. E-sporu ise 2015 yılında başladığımız ‘mutluluk her yerde’ kampanyamızda genç hedef kitleyle etkileşimde olacağımız ana alan olarak belirledik.
O dönemde yaptığımız iletişim çalışmalarında, e-spor’da ilk TV reklamını çeken kurum olduk, e-spor’a özel “mutluluk oynanır” sloganıyla açtığımız Youtube kanalımızda 6 ayda 6 milyondan fazla izlenmeye ve yaklaşık 110bin aboneye ulaştık. Şimdi bu alandaki faaliyetlerimizi bir adım öteye taşıyarak League of Legends Şampiyonluk Ligi’ne destek veriyoruz.
Böylece etkileşimimizi daha da renkli ve değişik projelerle genç ve güncel tutacağız. Ülker ana markası en aktif markamız olurken, hedef kitleye uygun Cafe Crown, Ülker Metro, Çizi, Krispi, Oneo gibi alt markalarımız da gençlerle bağlılıklarını bu ortamda artıracak“ dedi.