GDC 2014‘te DirectX 12‘yi duyuran Microsoft, bunun Microsoft platformlarındaki performansı yükselteceği konusunda iddialıydı. Bu durum ilk bakışta Xbox One’ın çözünürlük problemlerini geride bırakıyor gibi gözükse de CD Projekt Red aksi fikirde.

The Witcher 3: Wild Hunt‘ın motor programlamacısı Balazs Torok, GamingBolt’a yaptığı açıklamada DirectX 12’nin Xbox One’ın 1080p çözünürlük problemini geride bırakmasında pek bir etkisi olmayacağını düşündüğünü söyledi. Torok, DirectX 12’nin bir takım olumlu yanlarının olduğunu ve gelecekte sistem performansına yönelik artılarının olacağını da belirtti. Ancak 1080p çözünürlük konusundaki sıkıntının çözülmediğini de savundu.

Xbox One’ın çözünürlük probleminin çözülüp çözülmediğini zaman içerisinde kendimiz göreceğiz gibi. Ancak şimdilik en azından olumlu olan konu Microsoft’un bu problemi kabul edip çözmek konusunda adımlar atmaya çalışıyor olması.

xboxone