Bioshock serisinin arkasındaki beyin Ken Levine Euro Gamer panelinde soruları yanıtladı. Irrational Games’in kapanmasının ardından küçük bir ekip ile yeni projesi üstünde çalışmaya başlayan Levine anlaşılan farklı bir şey yapmak istiyor.
Kendisinin 19 yıldır çizgisel anlatımlı oyunlar yaptığını ve bununla da gurur duyduğunu belirten Levine, ancak bu tip oyunların yapımcı ve kullanıcı arasında keskin çizgiler oluşturduğunu belirtmiş. Çizgisel anlatımda hikayenizi her defasında daha da büyütmek zorunda olduğunuzu belirten yapımcı bunun hem zaman aldığını hem de pahalıya mal olduğunu belirtmiş.Artık anlatı unsurları doğrusal olmayan bir oyun yapmak istediğini belirten Levine muhtemelen açık dünya ya da Heavy Rain gibi verdiğiniz kararların oyunun gidişatını etkilediği bir yapımdan bahsediyor.